Kodėl slengiškis, ginduliškis, jakiškis ir t.t. vežantis vaikus į mokyklą turi gaišti valandą spūstyse, vien tik tam, kad kaunietis ar vilnietis penkiomis minutėmis greičiau atvažiuotų prie Palangos tilto.
Legendinis kelias Route 66 atspindėjo visą epochą. Su jo atsiradimu, pradingo ištisi miestai nusidriekę pagal šią arteriją.
Su Palangos plentu atsitiko atvirkščiai.
Kažkada nutiestas kelias buvo skirtas tam, kad sujungtų Klaipėdą bei per ją atvažiuojančią visą Lietuvą su kurortu. Bet dabar laikai pasikeitė. Palangos kelias jau kurį laiką yra tapęs realiu Klaipėdos aplinkkeliu. Šalia jo išsidėsčiusios naujakurių gyvenvietės.
Kelias į Palangą tapo megapolinės struktūros svarbia dalimi. Juo kasdien naudojasi dešimtys tūkstančių klaipėdiečių, priemiesčio gyventojų. Jis tarnauja ir aplink Klaipėdą esančiam logistikos reikmėms. Klaipėdos-Palangos kelias jau senai nebeatlieka savo pradinės paskirties.
Akivaizdu, kad išaugus milžiniškiems priemiesčio srautams, atsirado didžiulis poreikis keisti eismo organizavimą šiame kelyje.
Žmonėms yra aktualu, kad šiame kelyje, kuris aptarnauja Klaipėdos megapolį, atkarpomis sumažinus leistiną greitį, atsirastų apsisukimai, išvažiavimai ir įvažiavimai, greitėjimo ir lėtėjimo juostos, kita reikalinga infrastruktūra.
Žmonės nori patogiai pasiekti namus, darbą, laisvalaikio vietas. Verslai nori efektyviai naudoti savo darbinį transportą. Akivaizdu, kad reikalingas pasikeitęs požiūris į Palangos kelio paskirtį. Todėl stebina, Vilniaus valdininkų iš Kelių direkcijos, aklas užsispyrimas nieko nekeisti ir nereaguoti į kardinaliai pasikeitusias žmonių gyvenimo sąlygas. Jie ir toliau stagnuoja bei mato šį kelią, kaip Vilnius- Kaunas-Klaipėda tęsinį, Palangos turistams greitai pasiekti kurortą.
Privalome suvienyti pastangas. Klaipėdos, Klaipėdos raj. Savivaldybių merai, šiame regione išrinkti Seimo nariai turi atstovėti čia gyvenančių ir dirbančių žmonių interesus.
Reikia įrodyti LAKD, kad ši kelio koncepsija jau senai nebe atitinka Klaipėdiečių ir priemiesčio gyventojų poreikių.
Jeigu norima užtikrinti greitą susisiekimą su Palanga, tegul būna projektuojamas greitaeigis kelias, nuo autostrados iki Palangos, o esamo kelio infrastruktūra, privalo būti pritaikyta čia gyvenančių žmonių patogumui ir saugumui.
Tuo atveju, jei būčiau išrinktas į Seimą, nedelsdamas prisijungčiau prie Ekonomikos komiteto ir ryžtingai dalyvaučiau susisiekimo (oro, vandens, geležinkelių, kelių), transporto infrastruktūros ir logistikos darbo grupėse. Siekčiau iš esmės spręsti esamas pajūrio krašto susisiekimo problemas bei brėžti ateities poreikių gaires tvariam, patogiam ir strategiškai protingam susisiekimui.