Lietuvos jūrinikų svajonės išsipildo
Iš esmės mums pasisekė. Prisidėjome sukurdami sėkmės istoriją Klaipėdai ir visai Lietuvai.
Išlipęs į krantą, po kapitono darbo laive, su bendraminčiais ėmiau kurti verslą. Nuo pat pradžių norėjosi ne primityvaus ir banalaus verslo bei lengvo uždarbio, o atnešti naujų idėjų į darbo rinką. Norėjosi pasiūlyti Lietuvos jūrininkams tai, ko mes patys savo laiku negalėjome gauti, ko labai siekėme, bet durys buvo uždarytos. Kiekvienas svajojame susirasti gerai apmokamą, socialiai apsaugotą darbo vietą laivyne. Kas tuo metu, iš pradžių atrodė utopija, mes vėliau pavertėme realybe. Nors daugelis atkalbinėjo, sakė, kad nieko nepakeisime, kad tai neįmanoma, nelįskite ten kur nereikia, kad Lietuvos jūreivis visada bus pigi darbo jėga vakariečiams.
Mes tai pakeitėme.
Ilgo, nuoseklaus, atkaklaus ir profesionalaus darbo dėka, mes sugebėjome surasti, sudominti ir atvesti į Lietuvos rinką, naujus didelių laivų savininkus. Savininkus kurie iki tol net nežiūrėjo į Baltijos regioną ir nesvarstė galimybės, didžiausiose pasaulio laivynuose įdarbinti Baltijos šalių jūrininkus.
Užsibrėžėme ir įgyvendinome tikslą, atvesti į Lietuvą tuos, kurių niekas iki mūsų nesugebėjo atvesti ir pasiūlyti mūsų jūrininkams labai geras darbo sąlygas užsienio laivynuose.
Sugebėjome atvesti garsias, laiko patikrintas ir visame pasaulyje vertinamas laivybos kompanijas, tokias kaip Royal Wageborg, Berge Bulk, Seatrade, Reederei Nord, Amsus, Maersk, Go Offshore, ir kitas. Plyta po plytos ir namas statėsi. Ilgainiui mūsų personalas užsitarnavo gerą vardą. Šiai dienai, galime didžiuotis. Kiekvienais metais, šiose garsiose laivybos įmonėse, įdarbinama nuo 850 iki 1500 jūrininkų, ypatingai geromis sąlygomis.
- Kalbos apie mūsų įmonės nusiteikimą ir mąstymą jūrininkų naudai, jau yra paplitusios plačiai ir yra tapusios mūsų vizitinė kortelė. Mes kruopščiai ir atkakliai, iš laivų savininkų reikalaujame išskirtinių darbo sąlygų sudarymo mūsų jūrininkams, jiems įsidarbinant laivuose su Europos sąjungos vėliava.
- Mes siekiame, kad už jūrininkus būtų sumokėti visi mokesčiai, kaupiama pensija mūsų Valstybėje. Toks pasiekimas yra naujas žingsnis jūrinėje praktikoje, nes iki šiol to niekam nėra pavykę. Pavyzdžiui Nyderlandų vėliavos įstatymas, leidžia to nedaryti ir palikti sumokamus mokesčius pačiai Nyderlandų valstybei. Akivaizdu, kad mūsų iškovota nauja praktika, ne visais atvejais patiko ir buvo palanki laivų savininkams. Padarėme sunkų darbą čia.
Dar vienas labai svarbus mūsų tikslas, organizuoti studentų praktiką gerose užsienio laivybos kompanijose. Tai yra ne vienadieniai tikslai. Atlikę praktiką, po LAJM baigimo, mūsų kadetai turi auksinę galimybę rinktis geras, nuolatines darbo vietas.
Tokį pozityvų efektą, nulėmė mūsų brandus ir atsakingas požiūris į jaunus jūrininkus. Mes išskirtinai mąstome kadetų labui. Nes paprastai visos įdarbinimo įmonės iš laivų savininkų ima mokestį už kadetų įdarbinimą. Mes to nedarome ir mūsų ilgalaikėje perspektyvoje, sekasi geriau. Nes kadetas per praktiką turi galimybę ilgam laikui save susisieti su kokybiška darbo vieta laivyne. Kasmet įdarbiname nuo 10 iki 18 kadetų iš Lietuvos ir nuo 10 ik 15 kadetų iš Latvijos. Tai didelis žingsnis ir mes labai didžiuojamės, kad galime prisidėti prie naujos jūrininkų kartos auginimo.
- Mes esame išskirtiniai Lietuviai, kuriems pavyko pasirašyti tiesiogines, jūrininkų įdarbinimo sutartis, su žinomiausiais pasaulio laivynais.
- Mes padarėme tai, ko per trisdešimt metų nepadarė nei viena Baltijos regiono įmonė.
- Mes esame pastebėti ir matomi.
- Mūsų profesionaliai tvarkomi socialiniai tinklai, pavyzdžiui Linkedin turi net 250 tūkst. sekėjų.
- Esame didžiausia, tokio profilio įmonė šalyje.
- Mes nuolat lankome jūrinio verslo parodas ir jūrinis pasaulis mus gerai pažįsta. Jie žino, kad mes aukščiausiame lygyje atstovaujame Lietuvą ir siūlome aukštos kokybės paslaugas.
Gera žinoti, kad esi vienas iš geriausių. Bet dar labai svarbu suprasti, kad kiekviena nauja diena yra tam, kad iš naujo įrodytum, kad tu esi vis dar geras.